Մասնակիցները՝ արևմտյան դպրոցի տարատարիք սովորողներ
Նպատակը և խնդիրները ՝ սովորողի մոտ զարգացնել տարածային պատկերացում,զարգացնել հաշվելու և ճիշտ կողմնորոշվելու կարողություն
Միջավայրը՝ դասասենյակ
Անհրաժեշտ գործիքները՝ վանդակավոր տետր, մատիտ և ռետին:
Նախագծի իրականացման ընթացքը ՝ Գրաֆիկական այս առաջադրանքներն իրականացնելու համար անհրաժեշտ է իմանալ հաշվել և լինել ուշադիր։
Յուրաքանչյուր առաջադրանքի մեջ տրվում է սկզբնակետը։ Առաջնորդվելով բերված հուշումներով, անհրաժեշտ է կատարել քայլերը՝ սկսելով սկզբնակետից։ Հուշումները բաղկացած են սլաքներից և թվերից (օրինակ 3↑)։ Պետք է վանդակների վրա հատվածներ գծել, որի երկարությունը հավասար կլինի թվանշանին (3 վանդակ), իսկ ուղղությունը՝ բերված սլաքին (դեպի վեր)։ Արդյունքում ստացվում են հետաքրքիր պատկերներ։
1→ 7↑ 4→ 1 ↓5→ 8↓ 3← 3 ↑1 ←3↓ 3 ←4 ↑1← 3↓ 2 ←1↑
2↑ 2→ 1↑ 1→ 2↑ 1→ 1↓ 1→ 1↑ 1→ 1↓ 1→ 1↑ 1→ 2↓ 4← 1↓ 1← 3↓ 1→ 1↓ 7→3 ↓ 1← 2↑ 1← 6↓ 1← 2↑ 1← 2↑ 3← 2↓ 1← 2↓ 1← 5↑ 1← 4↑ 1 ←
Արդյունքը՝ Գրաֆիկական Թելադրություններ #1
Գրաֆիկական Թելադրություններ #2
10 Comments Add yours