Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում -2023թ.

Սեպտեմբեր ամիս հաշվետվություն

Հոկտեմբեր ամիս հաշվետվություն

Նոյեմբեր ամիս հաշվետվություն

Դեկտեմբեր ամիս հաշվետվություն

  • բացակա- 3
  • ամեն առավոտ կազմակերպել եմ ընդհանուր պարապմունքներ
  • մասնակցել եմ բոլոր ուրբաթ համերգներին , բացակայել եմ 1 անգամ ,ջերմել եմ
  • մասնակցել եմ բոլոր ժամերգություններին , բացակայել եմ 1 անգամ ,ջերմել եմ
  • դասերին օգտագործում եմ իմ անհատական ipad -ը
  • կատարել եմ մատենավարություն
  • բլոգը համապատասխանում է բոլոր պահանջներին
  • ստուգել եմ սովորողների բլոգները
  • նյութեր առկա են
  • հեռավար աշխատանք.բլոգում տեղադրվել են երաժշտական փաթեթներ
  • ինքնակրթություն
  • ճամփորդություններ .առաջին շրջան
  • մարզական պարապմունքների մասնակցել եմ ճամփորդությունների ժամանակ:
  • մասնակցել եմ կրթահամալիրային բոլոր միջոցառումներին

Թողնել մեկնաբանություն